Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

Första inlägget o_o !

Av Tess - 7 juni 2012 19:01

Halloj bloggen!


Idag var vi 61 barn i ett musikrum (c.  8 m stort) och vi fick trängas jättemycket! Har blåmärken överallt...

Jag kom även på att min blogg nog skulle handla om djur & natur. Så de första djuren jag presenterar är; Marsin! Mina små gullepluttar, här är dem båda två!

 

Brawnie (till vänster) och Vitnos (till höger), 3 år, älskar partyn!

 

Den bilden använde jag till deras inbjudningskort till deras treårsfirande, pyjamasparty. Bjöd 3 varav två kunde komma, på fredag gäller det.

Ska bli jättemysigt!

  

Förresten, har tagit några nya naturbilder som jag tänkte visa upp!

 

En vacker äng från vår vackra miljö!

 

      

Små lätta moln på en blå himmel.

 

En ganska annorlunda häck på vintern, men fin på sommaren.

 

Detta är några bilder jag tagit då jag gick hem från bussen häromdagen, visst är det vackert! Bild nummer 1 tycker jag var elegant för att den visade natur och bosamhälle. Bild 2 var cool för den hade så mycket blått, men ändå inte för mycket. Bild 3 tog jag för att visa att miljön ändrar sig, så det är inte alltig lika vackert året om!


/Tess

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess - 1 augusti 2012 19:49


Sorry... har inte bloggat på länge. Det börjar bli höst och mycket finare bilder att ta ;). Färgerna. Djuren m.m. Marsvinen lever ute för tillfället, men de är snart välkommna på klippning, tvättning och borstning innan de får flytta från sin...

Av Tess - 8 juni 2012 14:42


Idag händer något alldeles speciellt, om bara tre timmar är det dags för PARTY!!!!   Fast bara två stycken kommer, det är pyjamasparty. Längtar jättemycket, har städat, dukat å fixat. Nu fick jag lite ledig tid och satte mig här framför datorn. T...

Av Tess - 8 juni 2012 14:42


Idag händer något alldeles speciellt, om bara tre timmar är det dags för PARTY!!!!   Fast bara två stycken kommer, det är pyjamasparty. Längtar jättemycket, har städat, dukat å fixat. Nu fick jag lite ledig tid och satte mig här framför datorn. T...

Presentation


Jag är en tjej på snart 10 år som älskar djuren och naturen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är bästa bloggen?
 Djur-bloggar
 IRL-bloggar
 Natur-bloggar
 Kärleks-bloggar
 Bild-bloggar
 MSP-bloggar
 Alla möjliga bloggar
 Allt!-bloggar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards