Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Marsinvsfest!!!

Av Tess - 8 juni 2012 14:42

Idag händer något alldeles speciellt, om bara tre timmar är det dags för PARTY!!!!   Fast bara två stycken kommer, det är pyjamasparty.

Längtar jättemycket, har städat, dukat å fixat. Nu fick jag lite ledig tid och satte mig här framför datorn.

Tog massa nya fina naturbilder igårkväll, för vi har planterar lite och köpt nytt ;)

Tyvärr är telefonen inte den sanabbaste och har inte laddat in bilderna ännu...


Idag blev jag så himla glad, gick in och såg att 11 stycken läst min blogg! (varav 5 var jag själv), känner mig så himla uppskattad och glad nu. Fortsätt så!


Försökte med en ny haeder, fungerade inte. Tips?


 

Nyckelpig-sten som dykt upp i mina tankar ;)

 

Snart är det sommarlov!!!!!

/Tess

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess - 1 augusti 2012 19:49


Sorry... har inte bloggat på länge. Det börjar bli höst och mycket finare bilder att ta ;). Färgerna. Djuren m.m. Marsvinen lever ute för tillfället, men de är snart välkommna på klippning, tvättning och borstning innan de får flytta från sin...

Av Tess - 8 juni 2012 14:42


Idag händer något alldeles speciellt, om bara tre timmar är det dags för PARTY!!!!   Fast bara två stycken kommer, det är pyjamasparty. Längtar jättemycket, har städat, dukat å fixat. Nu fick jag lite ledig tid och satte mig här framför datorn. T...

Av Tess - 7 juni 2012 19:01

Halloj bloggen!   Idag var vi 61 barn i ett musikrum (c.  8 m stort) och vi fick trängas jättemycket! Har blåmärken överallt... Jag kom även på att min blogg nog skulle handla om djur & natur. Så de första djuren jag presenterar är; Marsin! Min...

Presentation


Jag är en tjej på snart 10 år som älskar djuren och naturen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är bästa bloggen?
 Djur-bloggar
 IRL-bloggar
 Natur-bloggar
 Kärleks-bloggar
 Bild-bloggar
 MSP-bloggar
 Alla möjliga bloggar
 Allt!-bloggar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards